Type bijeenkomsten

De Lyceum Orangerie is geschikt voor o.a. vergaderingen tot max. 12 personen maar ook voor heidagen, teambuilding sessies, trainingen, brainstormsessies, workshops, kleinschalige evenementen zoals congressen tot max. 20 personen, presentaties, netwerkborrels en TV, film of commercial opnames. Overnachten is mogelijk op verschillende adressen in de buurt.

Teambuilding

• Een bos- of de Lyceumkwartier wandeling.  De route start aan de overkant en er staan langs de route bordjes met QR-codes om de geschiedenis van de buurt en omgeving toe te lichten.

• Mountainbike clinic. Er zijn 4 routes in de directe omgeving dwars door de bossen o.a. langs de Pyramide van Austerlitz en het Henschotermeer.

• Segway tour

• Escape room Bunker 83 op vliegbasis Soesterberg ( 10 min rijden )

• Heel ons dorp bakt; real life game met fun en een boodschap

• Agaath's erfenis/ Space heroes/ After the Heist; verdieping en leiderschap, real life escape game

• Theater workshop

• Lach workshop

• Bootcamp

• En nog veel meer, nog voor meer informatie contact met ons op

Culinair

• Private dining met keus uit een luxe 4, 5 of 6 gangen menu geprepareerd door een privé chef.

• Sushi workshop & belevingsdiner geleid door chef die is opgeleid door de nr. 1 sushi school van Japan.